پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
آیین رونمایی از ۲ کتاب در مشهد برگزار شد

خراسان‌رضوی - آیین رونمایی از دو کتاب به قلم جواد نعیمی با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان و اعضای انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان، در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، سلسله جلسات انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان، که چهارشنبه درمیان در مشهد برگزار می‌شود، چهارشنبه شب هفدهم آبان‌ماه همراه با رونمایی از دو کتاب به قلم جواد نعیمی نویسنده، ویراستار و پژوهشگر مشهدی همراه بود.

در این نشست فرهنگی که در محل مجتمع فرهنگی امام‌رضا (ع) مشهد برگزار شد پس از شعرخوانی و بحث و بررسی اشعار خوانده شده توسط شاعران، حجتی نیکو به بیان اهمیت گویش خراسانی و نقش آن در رشد و اعتلای ادبیات فارسی پرداخت و در پایان سخنان خویش، سروده‌ای از خودش را برای حاضران خواند.

در بخش پایانی جلسه آیین رونمایی از دو اثر تازه جواد نعیمی با عناوین مجموعه داستان کوتاه «نارادا» و کتاب شعر «باغ مهتاب» برگزار شد.

جواد نعیمی مجموعه داستان کوتاه «نارادا» را از عربی و انگلیسی به فارسی برگردانده است و «باغ مهتاب» نیز به بیان شاعر در بردارنده‌ی یک صد رباعی و دوبیتی از سروده‌های او است که هر دوکتاب توسط انتشارات سیمرغ‌خراسان منتشر شده‌اند.

به گزارش ایبنا؛ جواد نعیمی دارای بیش از ۱۳۰ کتاب منتشر شده برای کودک؛ نوجوان و بزرگسالان است و دارنده‌ی گواهی‌نامه درجه دوی هنری در زمینه‌ی ادبیات داستانی، خادم برگزیده فرهنگ رضوی (۱۳۹۵) و دارنده بیش از یک ۱۲۰ لوح تقدیر و تقدیرنامه از مراکز گوناگون فرهنگی برای فعالیت های نگارشی و فرهنگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها