چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
وجود بیش از ۷۰۰ جلد کتاب در کتابخانه فرهنگستان/عدم وجود کتاب کمک درسی

آذربایجان غربی - مسئول فرهنگستان «حاجی پیرلو» ارومیه گفت: در کتابخانه فرهنگستان «حاجی پیرلو» ارومیه بیش از ۷۰۰ جلد کتاب در تمام حوزه‌ها وجود دارد و عضویت و امانت کتاب در این کتابخانه رایگان است.

احسان حسین‌نژاد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، با بیان اینکه در این فرهنگستان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی فعالیت می‌کنیم، گفت: در فرهنگستان حاجی پیرلو کمیته فرهنگی راه‌اندازی شده که از تمام ارگان‌ها نماینده هست و تمام فعالیت‌ها با مشارکت نهادهای دیگر انجام می‌گیرد.

وی افزود: برگزاری مراسم ملی و مذهبی، همایش بازگشایی مدارس، کلاس‌های قرآنی، قصه‌گویی، تندخوانی، فن بیان، طرح «مادر و کودک» از جمله برنامه‌های فرهنگی بوده که در این فرهنگستان در حال اجرا است.

مسئول فرهنگستان «حاجی پیرلو» ارومیه گفت: همچنین در حوزه اجتماعی نیز کارگاه‌های فرزندآوری، فرزندپروری، همسرداری، آسیب‌های اجتماعی، هدایت شغلی و تحصیلی و پیش‌گیری از اعتیاد را در حال برگزاری داریم.


وی با بیان اینکه استعداد یابی هدف اصلی فرهنگستان است، بیان کرد: در حوزه ورزشی نیز کلاس‌های فوتبال، والیبال، شطرنج و تنیس روی میز راداریم.

حسین‌نژاد در ادامه با اشاره به کتابخانه این فرهنگستان، افزود: در این کتابخانه بیش از ۷۰۰ جلد کتاب در تمام حوزه‌ها است و ما در اینجا عضویت و امانت رایگان کتاب داریم.

مسئول فرهنگستان «حاجی پیرلو» ارومیه ادامه داد: همچنین دو پویش کتابخوانی با با همکاری آموزش و پرورش و مدارس مناطق دیگر برگزار کردیم.

وی کمبود کتاب کمک آموزشی و نبود سایت کامپیوتری را از جمله مشکلات فرهنگستان حاجی پیرلو عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها