چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۷
استقبال از كتاب «آشنايي با قرآن» استاد مطهري

مجموعه «آشنايي با قرآن» اثر استاد شهيد آيت‌الله مرتضي مطهري در شمار پرفروش‌ترين كتاب‌هاي غرفه «صدرا» در هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم قرار دارد. مجموعه آثار اين انديشمند اسلامي با 25 درصد تخفيف در اختيار تمامي علاقه‌مندان قرار گرفته است._

اسماعيل قرباني، متصدي غرفه انتشارات صدرا، در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ ضمن بيان اين خبر، اعلام داشت: اين مجموعه در قالب تبيين مسايل اعتقادي و اجتماعي، به تفسير قرآن كريم پرداخته و استاد مطهري در نگارش اين اثر به احاديث نبوي و روايات اهل‌بيت پيامبر(ص) تكيه داشته است.

وي افزود: در اين دوره از نمايشگاه قرآن كريم، آثار شهيد مطهري در غرفه «صدرا» در سه بخش ارايه شده‌اند. مجموعه آثار 22 جلدي استاد، 72 عنوان كتاب‌هاي تك جلدي آيت‌الله مطهري و يك دوره يازده جلدي از يادداشت‌ها ايشان در اين غرفه در معرض ديد بازديدكنندگان قرار دارد.

قرباني لوح فشرده سخنراني‌هاي كامل استاد مطهري را از ديگر محصولات موسسه فرهنگي صدرا برشمرد و بيان داشت: اين مجموعه شامل 10 لوح فشرده و 360 ساعت از سخنراني‌هاي استاد مطهري است كه در قالب كتاب نيز منتشر شده‌اند.

وي تصريح كرد: نرم‌افزار چند رسانه‌اي «داستان راستان» و لوح فشرده «نداي مطهر» كه حاوي 30 ساعت از سخنراني‌هاي شهيد مطهري است، از ديگر محصولات الكترونيكي اين غرفه‌ به شمار مي‌رود.

متصدي غرفه صدرا سادگي، شيريني و جامعيت افكار و انديشه‌هاي استاد مطهري را دليل تداوم حيات معنوي آثار ايشان خواند و گفت: اين كه با گذشت بيش از 30 سال از رحلت استاد مطهري، آثار و تأليفات ايشان هنوز هم در شمار كتاب‌هاي پر مخاطب است، نشان از جامعيت افكار استاد و تكيه بر آموزه‌هاي اسلامي و ديني دارد.

وي با بيان اين كه « آثار و تأليفات شهيد مطهري به گروه سني يا قشر خاصي محدود نمي‌شود» عنوان كرد: تمامي اقشار جامعه با هر اندازه‌اي از معلومات عمومي يا تخصصي مي‌توانند در حد خود از افكار و آثار اين انديشمند مسلمان بهره‌ جويند.

وي با تكيه بر ديدگاه‌هاي جامع‌نگر و نظريات كاربردي استاد مطهري در آثار و كتاب‌هاي او گفت: از ديگر آثار اين معلم زندگي در هفدهمين نمايشگاه قرآن كريم مي‌توان كتاب‌هاي «سيري در سيره نبوي»، «بيست گفتار»، «امدادهاي غيبي»، «حكمت‌ها و اندرزها»، «حماسه حسيني»، «خدمات متقابل اسلام و ايران»، «آزادي معنوي» و «انسان كامل» را نام برد.

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تا 23 شهريور ماه از ساعت 16 تا 23 و روزهاي تعطيل از ساعت 14 تا 23 در مصلاي امام خميني(ره) پذيراي علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط