پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۹
نشر افراز با ۲۱ عنوان كتاب جديد در نمايشگاه

انتشارات افراز با ۲۱ عنوان كتاب در زمينه ادبيات كه برای نخستين‌بار منتشر و در نمايشگاه ارائه مي‌شوند در بيست‌و‌دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور دارد.\

اعظم كيان‌افراز مدير مسوول انتشارات افراز در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) درباره اين كتاب‌ها گفت: «صورتك‌هاي تسليم» نوشته محمد ايوبي در زمينه ادبيات پست مدرن، «زني پنهان در ميان واژه‌ها» شهريار عباسي، «خط خوش شهر» و «اشتباه اول» مجيد دانش‌آراسته از جمله رمان‌هاي ايرانی منتشر شده توسط این موسسه انتشاراتی هستند.

وي ادامه داد: «مرگ همين گوشه كنارهاست» كيومرث مسعودي، «خنده در پارلمان» مصطفي فلاحيان و «لالموني» كاوه هدايت فر و بهرام محتشمي از ديگر رمان‌هاي منتشر شده ايراني توسط اين انتشارات است.

كيان افراز درباره رمان‌هاي منتشرشده در زمينه ادبيات جهان توضيح داد: «زماني يك اثر هنري بودم» از اريك امانوئل اشميت و ترجمه فرامرز ويسي، «حقيقت يخي» دن براون ترجمه ندا شادنظر و ترجمه دو كتاب از كورت توخولسكي با عنوان‌هاي «بعضي‌ها هيچ وقت نمي‌فهمند» توسط محمد حسين عضدانلو و «خرده فرمايش‌هاي جناب پتر پانتر» توسط علي عبدالهي از جمله آثار منتشر شده در زمينه ادبيات جهان است.

وي در ادامه اظهار داشت: در زمينه ادبيات و هنر كتاب‌هاي متنوعي از جمله «درآمدي بر داستان‌نويسي و روايت‌شناسي» فتح‌الله بي‌نياز، «خلق داستان كوتاه» ديمن نايت و ترجمه آراز بارسقيان و «گفتمان‌هاي خواسته و ناخواسته خويشتن» جلال فرزانه دهكردي منتشر شده است.

مدير مسوول نشر افراز يادآور شد: «جبران خليل جبران» كتابي درباره زندگي، هنر، ادبيات و مرگ جبران از ميخائيل نعيمه و ترجمه ناصر طباطبايي، «در ستايش گردآفريد و دستپختش» تورج رهنما و «قهرمان تا نويسنده» محمود طياري درباره گفت‌و‌گو، نقد، نظر، يادمان‌ها و سوگمان‌ها از ديگر كتاب‌هاي منتشر شده در اين زمينه هستند.

وي در پايان افزود: معرفي نويسنده‌هايي از جمله «كورت توخولسكي» و «سو تونگ» براي نخستين‌بار در ايران توسط اين انتشارات از جمله اقدامات مهمي است كه افراز انجام داده است.

نشر افراز در زمينه‌هاي تئاتر، نمايشنامه ايران و جهان، سينما، رمان و داستان ايراني، رمان و داستان خارجي، ادبيات و هنر و روان‌شناسي كتاب‌هايي منتشر كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط