پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۲
نشر «افراز» با بيش از 100عنوان كتاب در نمايشگاه

«اعظم كيان افراز» از عرضه بيش از 100 عنوان كتاب در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه موقعيت مكاني و چيدمان غرفه ها نسبت به سال گذشته بهتر است.\

«اعظم كيان افراز» مدير مسئول انتشارات «افراز» در گفت و گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با اعلام اين خبر گفت: از مجموع كتاب هاي عرضه شده در نمايشگاه كتاب، بيش از 30 عنوان كتاب در سال جاري چاپ و منتشر شده و مابقي كتب در سالهاي اخير وارد بازار نشر شده اند.

وي با اشاره به وضعيت مناسب غرفه ها و فراهم بودن امكانات رفاهي نمايشگاه توضيح داد: خوشبختانه چيدمان غرفه ها بر اساس حروف الفبا است و موقعيت مكاني غرفه نشر ما نسبت به سال گذشته مناسب تر بوده است.

كتاب هايي چون: «نفرين طبقه گرسنه»، «نمايشنامه هاي ارمني» دو جلد، «آرام اينجا زندگي مي كنيم» ، «دروازه ها»، «تبرعه شده»، «در همين نزديكي»، «باغ وحش شيشه اي»، «تراژدي در عصر سياسي يونانيان» ، «رديف موسيقي» و...از جمله آثاري هستند كه توسط نشر «افراز» در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران عرضه شده است.

وي با اشاره به اهميت عرضه كتاب «تبرعه شده» در نمايشگاه كتاب، گفت: همزمان با اجراي نمايشنامه «تبرعه شده» روي صحنه، كتاب آن نيز در نمايشگاه عرضه شده است و اين موضوع مي تواند براي مخاطبان جالب باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط