جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۹
توزيع رايگان کتاب «بدانید منم فاطمه ...» در مصلا

همزمان با سالروز درگذشت حضرت فاطمه(س) کتاب «بدانید منم فاطمه ...» به کوشش گروه پژوهش انتشارات دلیل ما ،در غرفه این انتشارات به صورت رایگان به خریداران اهدا خواهد شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشر" دليل ما "در این ایام که به یگانه دختر پیامبر اسلام(ص) اختصاص دارد، در راستای ترویج فرهنگ فاطمی و با هدف آشنایی بیشتر دوستداران این بانوی بزرگ ،با توجه به کرامات و ویژگی‌های رفتاری ایشان، اقدام به انتشار و توزیع این اثر دینی کرده‌  كه  علاوه بر مقدمه، در دو بخش اصلی با عنوان‌های «فاطمه(ع) در کلام وحی» و «در فتنه‌ها ...» تدوین شده است. 

در بخشی از این کتاب آمده است؛ «شناساندن حضرت فاطمه(ع) به عنوان اصلی اساسی از دین، از مسایل بسیار حساس و بحث‌برانگیز رسالت بود. خداوند بزرگ ،فاطمه(ع) را برگزیده بود. خداوند هیچ زنی را همچون او نیافریده و نخواهد آفرید. رسول مکرم(ص) در انجام اموری که مربوط به عترت می‌شد، منتظر وحی می‌ماند؛ حتی در نام‌گذاری آنان. خدا فاطمه(ع) را فاطمه نامید و او در همه عمر مونس و همنشین برگزیدگان خداوند یکتا بود.» 

از موضوعات این اثر دینی می‌توان به نشانه‌های هدایت، عترت پاک پیامبر اسلام(ص)، خدا به خشم فاطمه(ع) غضب می‌کند، اگر فاطمه(س) نبود، خدا پرستش نمی‌شد، فاطمه(س) بانوی بانوان است، فاطمه(س) همتای علی(ع) است و پس از پیامبر اسلام(ص)، اشاره کرد.

از منابع اين کتاب می‌توان کتاب‌های اجتجاج طبرسی، کافی، بحارالانوار، امالی شیخ صدوق، شرح‌الاخبار، کتاب سلیم، دلایل الامامت، عیون اخبارالرضا، الروضة فی فضایل علی(ع) و کمال الدین را نام برد.

چاپ اول کتاب «بدانید ،منم فاطمه ...» از سوی انتشارات دلیل ما در شمارگان ۲۰ هزار نسخه، ۷۲ صفحه و بهای ۸۰۰۰ ریال همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شده و در ایام سوگواری بانوی کوثر به صورت رایگان به خریداران کتاب اهدا می‌شود.
 
بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران، تا 26 ارديبهشت ماه ،با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط