جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۰
در خشش «ستاره هشتم» در آسمان مصلا

اولین اثر از مجموعه کتاب‌های طلایی با عنوان «ستاره هشتم؛ معجزه‌ای در مورد امام رضا(ع)» نوشته مجید مسعودی همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، فريد مسعودي، مدير علمي انتشارات دليل ما ضمن اعلام اين خبر، اظهار داشت: اين كتاب برگردان حدیثی درباره معجزه‌ای از امام رضا(ع) است که با هدف آگاهی و شناخت بیشتر از کرامات این امام همام(ع) در قالب داستان و با استفاده از عناصر داستان‌نویسی ارایه می‌شود. 

وی درباره محتوای این اثر دینی گفت: بر اساس یکی از مطالب این اثر زمانی که مأمون، خلیفه عباسی در پی طرح برنامه‌ای برای به شهادت‌رساندن امام رضا(ع) بود، با وجود عملی‌شدن نقشه و آوردن ضربات شمشیر بر پیکر آن حضرت(ع)، به ناکامی عجیبی مبتلا می‌شود و ... 

مسعودی یاد آور شد: نتیجه حاصل از این معجزه، آشنایی با صفات ویژه معصوم(ع) و توجه به تقدیر الهی است. پیوند داستان و رویداد تاریخی با استناد به حدیث معتبر، بر جذابیت مطالعه اين اثر مي‌افزايد.

مدير علمي انتشارات دليل ما تصریح کرد: از مجید مسعودی تاکنون کتاب‌های زیادی منتشر شده است که از آن میان می‌توان به آثاری نظیر «آن که گفت آری؛ حمزه بن عبدالمطلب(ع)»، «سفر سرخ، مسلم بن عقیل(ع)»، «بوی خوش یاران»، «میثم تمار»، «از قبیله خوبان؛ کمیل بن زیاد نخعی»، «بیا با هم قرآن بخوانیم از گونه‌ای دیگر»، «و چنین گفت مسیح» و کتاب «سه رفیق؛ حبیب بن مظاهر، میثم تمار، رشید هجری» اشاره کرد.

چاپ اول کتاب «ستاره هشتم؛ معجزه‌ای در مورد امام رضا(ع)» از سوی انتشارات دلیل ما در 64 صفحه، بهای ۸۰۰۰ ریال، قطع رقعی و جلد شومیز همزمان با نمایشگاه کتاب منتشر خواهد شد. 

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 16 تا 26 ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط