چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کتاب «رد پای بهشتیان» در قروه رونمایی شد

کردستان _ کتاب «رد پای بهشتیان» به قلم معین پرویزی از سوی انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، برای گروه سنی کودکان و نوجوانان در مرکز کانون پرورش فکری شهرستان قروه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در قروه، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان چهارشنبه در آیین رونمایی از این کتاب اظهار کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به چاپ آثاری فاخر و درخور در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌پردازد که کتاب «رد پای بهشتیان» از آن جمله است و امروز بسیار خرسندیم که آیین رونمایی از این کتاب در کانون انجام شده است.

حمیدرضا گوهری گفت: هر روز از هشت سال جنگ تحمیلی چه در میدان جنگ و چه در پشت سنگرها و نیز عملیات‌های دفاع مقدس سرشار از حماسه و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ماست و البته گنجینه‌های ارزشمندی هستند که نویسندگان و رمان نویسان می‌توانند دستمایه آثار خودشان قرار دهند.

وی افزود: اصحاب قلم، با مطالعه آثار و زندگی‌نامه شهدا می‌توانند به خلق آثار جذاب و پرمخاطبی برای آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان ایران اسلامی بپردازند.

وی همچنین گفت: ما می‌توانیم از قلم کودکان و نوجوانان نیز بهره بگیریم و کانون مجموعه‌ای از آثار شعر و دلنوشته به قلم اعضایش را با محوریت موضوع ایثار و شهادت جمع آوری کرده است.

کتاب «رد پای بهشتیان» عنوان کتابی است که به صورت رمان داستانی توسط معین پرویزی در 50 صفحه به رشته تحریر در آمده است که داستانی بسیار جذاب و جالب براساس تخیلات نویسنده کتاب هست. این کتاب روایت شخصی به اسم کربلای حسین می‌باشد که در یکی از روستاهای دور افتاده استان کردستان مشغول به کشاورزی و باغداری می‌باشد و با فرزندش علی، روزانه در مزرعه و باغ مشغول کار است.

کربلای حسین سه دوره قبل انقلاب، انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس رو تجربه می‌کند و فردی مبارز و انقلابی است که با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه می‌شود.

علاقمندان برای خرید کتاب می‌توانند به فروشگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس واقع در سنندج مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها