یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
عصر شعر دفاع مقدس در خوی برگزار می‌شود

آذربایجان‌غربی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی گفت: انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس در قالب هنر به نوجوانان و جوانان ضروری است و در این راستا عصر شعر دفاع مقدس در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

حسین اصغری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس در قالب هنر به نوجوانان و جوانان ضروری است و در این راستا عصر شعر دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اصغری ادامه داد: نبايد ثبت رشادت‌ها و ايثارگری‌هاي رزمندگان فقط به درج در تاريخ بسنده شود بلكه در اين راه بايد زبان هنر، شعر و فرهنگ را به كار برد.

وی افزود: شاعران سروده‌های خود را در شان شجاعت و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام  در این مراسم قرائت خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی گفت: این عصر شعر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری هفته نامه امید خوی، هفته نامه شفق آذربایجان، حوزه 3 شهید حاجی قلیزاده و کانون بسیج هنرمندان برگزار خواهد شد.

وی افزود: آرامش و امنیت امروز خود را در جامعه مدیون شهدا هستیم و  اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید تمام این رشادت‌ها به زبان هنر ثبت شوند.

اصغری در پایان گفت: ويژگی شهرستان خوی نشان می‌دهد كه در اين شهرستان بسترهای لازم وجود دارد تا گوشه‌ای از اين رشادت‌ها را به تصوير بكشيم.

به گزارش ایبنا، این عصر شعر یکشنبه 9 مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در حسینیه دفتر امام جمعه شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها