پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
نماد «منزوی» در  زنجان ساخته می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نماد منزوی در شان این شاعر فقید در زنجان ساخته می‌شود.

امراله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: دومین دوره دو سالانه غزل منزوی در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دو سالانه در حوزه کتاب، تک اثر و پژوهش برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این دوسالانه با گرامیداشت یاد و خاطره حسین منزوی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اضافه کرد: این دوسالانه همچون نخستین دوره آن به صورت بین‌المللی برگزار شده و غزل‌سرایان از سراسر جهان قادر به شرکت در آن خواهند بود.

حسنی با اشاره به اینکه دبیر علمی این جشنواره  «قربان ولیئی» از اساتید مطرح در حوزه شعر است، افزود: دبیر اجرایی جشنواره نیز «منصور کلامی‌فرد» از شاعران زنجانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های جانبی بسیاری در کنار این دوسالانه در نظر گرفته شده است، گفت: به منظور سطح آگاهی این افراد یک کارگاه آموزشی نیز در حاشیه دومین دوسالانه غزل منزوی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت یاد و خاطره منزوی المانی هم در زنجان ساخته خواهد شد، اضافه کرد: تاکید ما این است که المان ساده و شکیل و در خور شان منزوی باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها