چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
دهمین نشست عصرانه داستان‌نویسان رضوی برگزار شد

خراسان‌رضوی - دهمین نشست از سلسله‌نشست‌های «عصرانه داستان‌نویسان رضوی» با حضور جمعی از نویسندگان و علاقه‌مندان به داستان‌نویسی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، در این نشست که با حضور جمعی از نویسندگان و علاقه‌مندان به ادبیات و داستان‌نویسی برگزار شد، خوانش داستان، تعیین تکلیف طرح‌ها و داستان‌ها، تفاوت داستان و ناداستان و نوشتن غیرخطی در داستان نویسی در دستور کار قرار گرفت.

همچنین تماشای فیلم کوتاه «طوفان سنجاقک» ساخته شهرام مکری برای بررسی شیوه نگارش داستان و نمایشنامه و اشاره به ویژگی‌های برش موازی، گره، تعلیق، شکستن زاویه دید، و ... برخی دیگر ازموضوعات مطرح شده در دهمین نشست از این سلسله جلسات بود.
 
هدف از برگزاری این جلسات، تربیت نویسندگان رضوی است تا فراگیران، اصول نگارش داستان نویسی دینی، مهارت‌های لازم در خلق آثار رضوی در زمینه رمان، داستان و متون ادبی را کسب کنند.
 
به گزارش ایبنا؛ در این سلسه نشست ها که سه شنبه‌ها به صورت دوبار در ماه برگزار می شود، آموزش با هدف تولید کتاب مدنظر بوده است. انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) به عنوان مجری و برگزار کننده این نشست ها، ضمن حمایت از طرح های داستانی، تا رسیدن به محصول نهایی و چاپ کتاب، نوقلمان رضوی را حمایت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها