سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
یادواره شهدای عضو کتابخانه منجر به ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت می‌شود

خراسان شمالی - مشاور و مسئول هماهنگی در امور ایثارگران استانداری خراسان شمالی گفت: برگزاری یادواره شهدا عضو کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی، مروج فرهنگ والای ایثار و شهادت و کتابخوانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، مهدی آریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ظهر سه‌شنبه با بتول شیرزادی، مشاور و مسئول هماهنگی در امور ایثارگران استانداری خراسان شمالی دیدار و در رابطه با چگونگی برگزاری یادواره شهدای عضو کتابخانه‌های عمومی دیدار و گفتگو کردند.
 
شیرزادی اظهار کرد: با هم‌افزایی و بهره‌گیری از توان فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان باید شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این یادواره باشیم.
 
وی بیان کرد: برگزاری یادواره باعث ترویج، توسعه و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خواهد شد.
 
برگزاری نخستین یادواره شهدای عضو کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی
 
مهدی آریان در این دیدار بیان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از نهادهای فرهنگی مولود انقلاب اسلامی و برآیند نیازهای جامعه فرهنگی ما پس از پیروزی انقلاب است که این موضوع ویژگی‌های خاصی را به نهاد می‌دهد.
 
وی تاکید کرد: وظیفه سنگینی بر دوش ماست تا در کنار توسعه و ترویج فرهنگ والای کتابخوانی برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی قدم‌های بیشتری برداریم که در این مسیر مشارکت مجموعه دستگاه‌های سطح استان باعث تقویت و برجستگی فعالیت‌های مرتبط با این حوزه خواهدشد.
 
وی در ادامه ضمن تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با محوریت نخستین یادواره شهدای عضو کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی افزود: این یادواره در اواخر مهرماه امسال برگزار خواهد شد که تا کنون نزدیک به 50 شهید بزرگوار که با مستندات موجود عضو کتابخانه‌های عمومی استان بوده اند، شناسایی شده است.
 
وی تصریح کرد: این یادواره در اواخر مهرماه امسال برگزار خواهد شد که تا کنون نزدیک به 50 شهید بزرگوار که با مستندات موجود عضو کتابخانه‌های عمومی استان بوده اند، شناسایی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها