سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
حضور نشر راسخون در نمایشگاه کتاب مشهد با ۸۰ عنوان کتاب

قم- مدیر غرفه راسخون از حضور نشر راسخون، با ۸۰ عنوان کتاب در هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم،، با توجه به برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی، گفت: این نمایشگاه که در هفت دوره با استقبال علاقه‌مندان و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شده است، امسال از ۲۹ شهریور تا ۷ مهرماه در شهر مقدس مشهد برگزار می شود و پذیرای پژوهشگران و محققان محترم خواهد بود.

مسئول غرفه مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله کریمی‌جهرمی، ادامه داد: نشر راسخون هم که سال‌ها در حوزه چاپ و نشر کتب دینی فعالیت دارد و مسئول تنظیم و نشر آثار آیت‌الله کریمی‌جهرمی است، پس از حضور بسیار فعال و موفق خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این بار در نمایشگاه مشهد مقدس حضور خواهد داشت و مجموعه آثار فقهی، اصولی، تفسیری، تراجم معظم‌له را در اختیار محققان و اساتید خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: کتاب‌های معظم‌له با توجه به موضوعات جذاب، قلم رسا و متونی ساده و دلنشین، مورد استقبال همگان مخصوصاً قشر جوان و فرهیخته قرار دارد و امیدواریم در نمایشگاه مشهد، بتوانیم این آثار ارزشمند را به دست جوانان حقیقت جو و پژوهشگر برسانیم.

محمدی یادآور شد: در این نمایشگاه، آثاری، همچون «الدر المنضود فی احکام الحدود»؛ «محاضرات فی القضاء»، «محاضرات فی الشهادات»، «نتائج الافکار»، «صلاة الجمعة فی غیبة الحجة»، «مهر ولایت در آسمان ایران: حیات و سیره امام رضا علیه‌السلام»، «تفسیر سوره صف»، و آثار ارزشمند دیگر آیت‌الله کریمی‌جهرمی را تقدیم اهل پژوهش و تحقیق خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها