سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
نگاهی به فعالیت‌های معاونت کتابخانه ملی ایران در یک‌سال گذشته

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مشروح عملکرد یک‌ساله بخش معاونت کتابخانه ملی ایران در قالب گزارش منتشر شد.

به گزارش سرویس مدیریت کتاب خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ گزارش عملکرد یک‌ساله بخش معاونت کتابخانه ملی ایران در سال 1401 منتشر شد. در این گزارش تمام فعالیت‌‌های انجام شده یکساله گذشته معاونت کتابخانه ملی ایران؛ با ذکر اعداد و ارقام در بخش‌های‌ مختلف این معانت شامل اداره کل فراهم آوری و حفاظت، اداره کل کتاب‌های خطی و نادر، اداره کل پردازش و سازماندهی و اداره کل اطلاع‌رسانی به تفکیک و با تشریح وظایف و اهداف ارائه شده است.
 
اداره کل فراهم‌آوری کتابخانه ملی ایران شامل گروه واسپاری و ثبت آثار، گروه فراهم‌آوری کنترل و آماده‌سازی منابع دیجیتال، گروه فراهم‌آوری کنترل و آماده‌سازی منابع غیرکتابی، گروه مبادله و اهداء و گروه حفاظت از منابع (‌صحافی)‌ است.
 
مروری بر عملکرد اداره کل کتاب‌های خطی و نادر این معاونت که شامل چهار گروه فراهم‌آوری، گروه مخزن، گروه فهرست‌نویسی منابع خطی و چاپ سنگی و گروه اطلاع‌رسانی است و تشریح علمکرد 6 زیرمجموعه گروه اطلاع‌رسانی این معاونت که شامل بخش‌های عضویت، مخزن تخصصی، مرجع و کتابخانه عمومی، گروه نشریات، منابع غیرکتابی، گروه اسلام‌شناسی و ایرانشناسی و گروه مرجع و خدمات ویژه است ازجمله بخش‌های این گزارش است.

برای مشاهده جزئیات گزارش به اینــــــجا مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها