یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره داستانی ادب پایان شهریورماه است

ایلام- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: آخرین مهلت ارسال اثر به یازدهمین جشنواره داستانی سراسری ادب استان ایلام، پایان شهریورماه است.

یاسر بیگ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: داستان‌نویسان و علاقه‌مندان به شرکت در یازدهمین جشنواره سراسری ادب (ادبیات داستانی بسیج) استان ایلام تا پایان شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به سازمان بسیج هنرمندان استان، واقع در خیابان پیروزی، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، دفتر سازمان بسیج هنرمندان ارسال و تحویل نمایند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با اشاره به شرایط عمومی شرکت در این جشنواره گفت: میزان کلمات هر اثر حداکثر پنج هزار کلمه و آثار در فرمت word تایپ و بدون محدودیت در زمینه تعداد آثار ارسالی، به دبیرخانه ارسال شوند و اثر پیش از این در جشنواره‌ای برگزیده و پیش از این در کتابی چاپ نشده باشد.

وی گفت: موضوعات اصلی این جشنواره؛ جهاد تبیین، امید، ایمان، آینده و زیست عفیفانه بوده ضمن اینکه دفاع مقدس، اربعین حسینی و شهدای هنرمند استان موضوعات ویژه و استانی این جشنواره هستند.
 
یاسر بیگ‌زاده بیان کرد: جشنواره داستانی ادب  در دو گروه سنی نوجوان (حداکثر17 سال) بزرگسال (17سال به بالا) برگزار و به صورت مجزا داوری و ارزیابی خواهند شد.
 
 وی در پایان گفت: این جشنواره با همکاری سازمان بسیج هنرمندان، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، معاونت فرهنگی سپاه استان و چند دستگاه دیگر برگزار می شود.
 
پیشتر، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را 15مهرماه 1402 اعلام شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها