چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
برگزاری مسابقه کتابخوانی «نماز  در سیره و سخن امام رضا(ع)»

البرز- رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز ضمن دعوت از فرهنگ‌دوستان و کتابخوانان استان برای شرکت در مسابقه سراسری «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)»، آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز  در سیره و سخن امام رضا(ع)» در این استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقه ۲۱ مهرماه سال جاری خواهد بود.

وی ضمن دعوت از فرهنگ‌دوستان و کتابخوانان استان برای شرکت در این مسابقه سراسری، گفت: این مسابقه برای گروه سنی ۱۵ سال به بالا برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز گفت: آزمون مسابقه به‌صورت مجازی و از طریق سامانه mehr.namaz.ir  انجام می‌شود که علاقه‌مندان برای تهیه کتاب مسابقه با تخفیف ۵۰ درصد و یا نسخه الکترونیکی آن با تخفیف ۷۵ درصد تخفیف می‌توانند به سایت مذکور مراجعه کنند.

مرادی با بیان اینکه در این مسابقه به برگزیدگان ۱۴۴ جایزه نقدی سه میلیون ریالی اهدا خواهد شد، گفت:‌ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی https://www.namaz.ir/ مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فضیلت IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    سایت محراب جهت ورود به آزمون نماز فعال نیست چرا ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها