سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
قرائت سوره محمد (ص) در کانون‌های مساجد زنجان

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان از قرائت دسته‌جمعی سوره محمد (ص) در کانون‌های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: ثواب این قرائت دسته‌جمعی به آن حضرت هدیه خواهد شد.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: طی ماه محرم و صفر کانون‌های مساجد برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی اجرایی کردند که بیشتر رویکرد مذهبی داشت.

وی با اشاره به برگزاری جلسات جمع‌خوانی قرآن کریم در کانون‌های روستایی و شهری بیان کرد: مسابقات فرهنگی و هنری، حفظ زیارت عاشورا، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و پوستر با موضوع محرم و عاشورا، تهیه و توزیع ویژه نامه و پوستر، تعزیه خوانی، محافل قرآنی، ختم صلوات و قرآن و مرثیه خوانی از جمله برنامه‎های اجرایی در این ایام بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه در آخرین روزهای ماه صفر و در آستانه رحلت پیامبر اکرم (ص) قرائت دسته‌جمعی سوره محمد (ص) در کانون‌های مساجد انجام خواهد شد، اضافه کرد: این مراسم روز چهارشنبه پس از نماز مغرب و عشاء 23 شهریورماه همزمان و اهدای ثواب آن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) برگزار می‌‎شود.

وی همچنین از پایان برنامه‌های تابستانی کانون مساجد همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: برنامه‌های اوقات فراغت در تمام کانون‌های مساجد استان زنجان با شعار«مسجد، کانون نشاط» اجرا شد.

اسلامی ادامه داد: طبق برآورد صورت گرفته این برنامه‌ها در همه کانون‌های مساجد و با حضور بیش از 10 هزار نفر از اعضا برگزار شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها