سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
اجرای سوگواره آیینی نمایشی «قافله سالار» در فضای باز مرکز تئاتر کانون

دومین سوگواره آیینی‌نمایشی «قافله سالار» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان لاله تهران، میزبان جاماندگان از راهپیمایی اربعین و وفاداران و دلدادگان به سیدالشهدا است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این سوگواره هم‌زمان با اربعین حسینی، به مدت هفت شب روبه‌روی مرکز تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

در این ویژه‌برنامه جمعی از هنرمندان نمایش‌های آیینی و فعالان فرهنگی کانون به روایت‌گری با مضامین واقعه کربلا و قیام امام حسین(ع) می‌پردازند.

سوگواره نمایشی «قافله سالار» از روز ۱۴ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و هنرمندان، روایت‌هایی از عشق و ارادت و دلدادگی به اباعبدالحسین(ع) با نگاهی به کتاب «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به شیوه «نقالی، پرده‌خوانی، تعزیه و قصه‌گویی» برای مخاطبان کودک و نوجوان و دیگر علاقه‌مندان اجرا می‌کنند.

این برنامه با هنرمندی امیرحسین انصافی، مصطفی فتحی، صادق کیانی‌مقدم، فاطمه روحی‌رحیم، کیمیا یعقوبی، تهمورث ایرانشاهی و گروه تعزیه هیات شاهچراغ به سرپرستی مصطفی فتحی به مدت هفت شب از ساعت ۱۷ در محوطه بیرونی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران میزبان علاقه‌مندان است.
اجرای سوگواره آیینی نمایشی «قافله سالار» در فضای باز مرکز تئاتر کانون

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها