سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
موکب بچه‌های اربعین کانون پرورش فکری گلستان شور به پا کرد

گلستان- برنامه‌های فرهنگی و هنری موکب بچه‌های اربعین کانون پرورش فکری کودکان در خیابان اربعین گرگان با استقبال پرشور کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان؛ مردم دارالمؤمنین گرگان و دیگر شهرهای استان این شب‌ها شاهد برپایی مواکب دلدادگان حسینی در خیابان اربعین شهرستان گرگان هستند که کانون پرورش فکری استان گلستان نیز در این خیابان با برپایی «موکب بچه‌های اربعین» به انجام فعالیت‌های ویژه برای این قشر مشغول است.

در این موکب علاوه بر مربیان کانون، نیروهای جهادی نیز به عشق امام حسین (ع) با شور وصف‌نشدنی در حال ارائه خدمت هستند.

همچنین مربیان مراکز کانون گرگان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با حضور در این موکب، به اجرای برنامه‌های مختلفی ازجمله قصه‌گویی، تعزیه‌خوانی، مدیحه‌سرایی، نمایش، سرود، شعرخوانی، معرفی و کتاب‌خوانی می‌پردازند.

در این موکب در کنار بلند و جمع‌خوانی کتاب های موضوعی، کودکان و نوجوانان حاضر در موکب با نحوه شکل گیری عادت به مطالعه و روش های خواندن مفید آشنا می‌شوند.

مربیان حاضر همچنین ضمن اهدای کتاب به منظور تشویق و ترغیب دلدادگان کوچک حسینی به امر کتاب‌خوانی، نحوه خلاصه نویسی و قلم زدن را به آن ها به زبانی ساده آموزش می‌دهند.

به گزارش ایبنا، خیابان اربعین در شهرستان گرگان، در انتهای خیابان شهید رجایی (کانون طه) واقع‌شده است و در مواکب در کنار خدمات فرهنگی و هنری و رسانه‌ای، موکب‌هایی نیز خدماتی چون پذیرایی، مشاوره پزشکی و روانشناسی ارائه می‌دهند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها