شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
مجموعه «هر عکس، یک معلم» در یزد رونمایی شد

یزد- مجموعه «هر عکس، یک معلم»؛ مجموعه تصاویر مهدی دهقانی اشکذری در یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، همزمان با برگزاری چهارمین دوره جایزه سالانه جایزه « آقا جلال»، مراسم رونمایی از کتاب و مجموعه « هر عکس، یک معلم» شنبه ۲۱ مردادماه مسجد مهدیه اشکذر برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر، شاه حسینی معاون توسعه منابع استانداری یزد و مردم اشکذر در مهدیه اشکذر برگزار شد.

دهقانی اشکذری، مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیه اشکذر در این خصوص گفت: این مجموعه عکس بخشی از تصاویر مهدی دهقانی اشکذری است که با عنوان « هرعکس، یک معلم» منتشر شده است.

وی افزود: جایزه سالیانه آقا جلال که هرسال به یاد نوجوان فرهنگی عرصه کتاب و کتابخوانی دانش‌آموز شهید محمدجلال دهقانی در مهدیه اشکذر برگزار می‌شود، در چهارمین سال خود به پاس تقدیر از عکاس ممتاز عاشورایی « مهدی دهقانی اشکذری » و به پاس تقدیر از فعالیت‌های ۲۰ ساله تخصصی در زمینه عکاسی این هنرمند جوان شهرستان اشکذر برگزار شد.

دهقانی اشکذری ادامه داد: ما از مسئولان درخواست داریم که یکی از آثار ممتاز این هنرمند یزدی با نام « اشک نخل» به عنوان تمبر مورد توجه قرار گیرد و اقدامات لازم را این یادبود انجام شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط