چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
آئین رونمایی از کتاب «تا ابد ماندگار» برگزار شد

مرکزی- در حاشیه مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان مرکزی و گرامیداشت شهدای عرصه رسانه، آئین رونمایی از کتاب «تا ابد ماندگار» برگزار شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک گفت: در کنار برگزاری مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان مرکزی و گرامیداشت شهدای عرصه رسانه، که شامگاه سه‌شنبه در سالن همایش پروین اعتصامی مجتمع سیاحتی امیر کبیر اراک برگزار شد، آئین رونمایی از کتاب «تا ابد ماندگار» که برگرفته از زندگینامه شهدای عکاس استان مرکزی در دوران دفاع مقدس است برگزار شد.

بابک روزبه گفت: کتاب تا ابد ماندگار مجموعه‌ای کامل از زندگی و سیره شخصیت شهیدان حسین و محمدرضا حسنی است که به نویسندگی حمیدرضا حسنی و ویراستاری سمیرا یکه‌تاز و به همت مدیریت ادبیات و تاریخ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تهیه شده است.

وی افزود: شهید محمد رضا حسنی عکاس شهیدی از روستای خیرآباد اراک است که در عملیات والفجر 3 در سال 1362 به شهادت رسید و شهید حسین حسنی عکاس شهید از شهر قورچی باشی شهرستان خمین است که در عملیات والفجر مقدماتی در سال 1361 به شهادت رسید.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: آئین رونمایی از کتاب در حوزه دفاع مقدس به برکت کنگره شهدای استان مرکزی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در مناسبت‌ها در طول سال تبدیل شده و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیریت ادبیات این مجموعه این آئین را برگزار کرد.

در این مراسم استاندار مرکزی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از فعالان رسانه حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها