سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
اعضای کتابخانه‌های زنجان بدهی خود را آنلاین تسویه می‌کنند

زنجان- معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: در راستای افزایش خدمات الکترونیکی، اعضای کتابخانه‌های زنجان بدهی خود را آنلاین تسویه می‌کنند.

حسین رحمانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای تسهیل امور مربوط به اعضای کتابخانه‌های عمومی پرداخت بدهی به صورت آنلاین انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این روش اعضا با کلیک بر روی لینک پرداخت بدهی خود را تسویه می‌کنند، اضافه کرد: در این روش پرداخت نیازی به مراجعه حضوری اعضا نیست.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان دارای 100 باب کتابخانه عمومی است، گفت: امکان اجرای این طرح در همه کتابخانه‌ها فراهم شده است.

رحمانی‌زاده در ادامه به برخی از برنامه‌های فرهنگی ویژه تابستان کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های جالب توجهی که مورد استقبال هم واقع شده، برگزاری کارگاه آموزشی ریاضیات است.

وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی فنون مربوط به حل مسائل ریاضی به اعضای کودک و نوجوان آموزش داده می‌شود.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان همچنین از برگزاری سلسله جلسات «توانمندسازی نوجوانان» خبر داد و گفت: این دوره نیز در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر برگزار می‌شود.

رحمانی‌زاده اضافه کرد: مسئولیت‌پذیری، تصمیم‌گیری، مزایای کارگروهی، خودآگاهی، مطالبه‌گری، توانمنمدسازی نوجوانان در زمینه شیوه‌های همیاری اجتماعی، افزایش مشارکت اجتماعی از جمله مسائل آموزشی در سلسله جلسات توانمندسازی نوجوانان است.

وی با اشاره به اینکه این جلسات به صورت رایگان برگزار شده و حضور عموم در آن آزاد است، اضافه کرد: با توجه به مباحث مطرح شده در این جلسات نوجوانان 13 تا 17 ساله می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها