دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
شرایط شرکت در چهارمین جایزه کتاب سال استان خراسان شمالی اعلام شد

خراسان شمالی- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با اعلام شرایط شرکت در انتخاب چهارمین کتاب سال خراسان شمالی پدیدآورندگان بومی و غیر بومی با ارائه آثار مرتبط با خراسان شمالی می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

تقی صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: دبیرخانه چهارمین جایزه کتاب سال استان خراسان شمالی فعال و آماده پذیرش آثار نویسندگان بومی و غیر بومی است.
 
وی‌ با اشاره به زمان پایان دریافت آثار به دبیرخانه بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ مرداد ماه سال جاری است و این زمان غیر قابل تمدید است.
 
صادقی خاطر نشان کرد: آثاری در این دوره پذیرش خواهد شد که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ چاپ شده باشد.
 
وی با بیان شرایط ارائه آثار توسط نویسندگان گفت: آثاری که در دوره‌های قبل انتخاب و برگزیده شده باشند؛ از فرآیند داوری حذف خواهند شد.
 
صادقی با اعلام این خبر که کتاب‌ها باید دارای برگه اعلام وصول باسد؛ افزود: کتاب‌های مجموعه مقالات و سخنرانیها اگر دارای موضوع واحد باشد؛ بررسی و داوری خواهد شد.

وی گفت: انتخاب جایزه کتاب سال استان خراسان شمالی در دو بخش موضوعی و ویژه برگزار خواهد شد؛ که در بخش موضوعی آثار تالیف، ترجمه و تصحیح در موضوعات ده‌گانه و بخش ویژه، استان شناسی، زبان و ادبیات، گویش‌ها و خرده فرهنگ‌های استان خراسان شمالی است.
 
صادقی در پایان تصریح کرد: پدیدآورندگان و ناشران با مراجعه به دبیرخانه این رویداد ادبی و ارائه دو جلد از هر کتاب در این رویداد شرکت خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها