شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
برگزاری ۱۵ مسابقه بزرگ کتابخوانی در یزد/ تربیت ۲۰۰ مبلغ حوزه عفاف و حجاب به صورت تخصصی

یزد - مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به راهبرد‌های حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: بیش از ۱۵ مسابقه بزرگ کتابخوانی توسط این سازمان در یزد برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت پیش از ظهر شنبه در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به راهبرد‌های اصلی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: یکی از رویکرد‌های اصلی ما در حوزه کتاب بود و سعی کردیم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام‌های مثبتی برداریم.

وی افزود: در حوزه کتاب تا الان بیش از ۱۵ مسابقه کتابخوانی داشتیم و معرفی کتاب در بیلبورد‌های شهری، حمایت از گروه‌های کتابخوانی و حمایت از گروه‌های تربیتی نیز در این زمینه دنبال کردیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: در حوزه عفاف و حجاب بیش از ۲۰۰ نفر از مبلغ را به صورت تخصصی با سه دوره آموزشی تربیت کردیم.

حجت الاسلام صداقت گفت: در حوزه شعر و ادبیات نیز خانه شعر و ادب را راه‌اندازی کردیم که رویداد‌های ادبی مختلف را انجام با این ظرفیت برگزار کردیم.

وی بیان کرد: خریداری تعداد زیادی کتاب و توزیع بین مردم نیز از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: ما در ابتدا توانستیم جشنواره چتر زندگی را در یزد با قوت اجرا کنیم و در ادامه نیز کار‌های خوبی در حوزه مسائل هنری انجام دادیم و بسیاری از تئاتر‌ها را حمایت کردیم.

وی افزود: اجرا و معرفی تئاتر دل لرزه و اجرای آن به مدت ۲۰ روز در تهران از جمله اقدامات مهم در استان بود که صورت گرفت و توانست برای نخستین بار نیز جایزه جشنواره فجر را به خود اختصاص دهد.

حجت الاسلام صداقت در پایان نیز از انتقال خود به تهران و همچنین جایگزینی خود توسط مصطفی زارع‌زاده از معاونان سابق این سازمان خبر داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط