شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کتاب «زمانی برای عاشقی» برگزیده مردمی شد

همدان - مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: کتاب «زمانی برای عاشقی» برگزیده مردمی شد و دوم مرداد در کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی خوانش می‌شود.

محمد برخوردار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، از معرفی و خوانش کتاب «زمانی برای عاشقی» در راستای تبیین جایگاه بانوان در ادبیات پایداری خبر داد و اظهار کرد: این کتاب برگزیده از نگاه مردمی است که دوم مرداد ماه ساعت ۹ تا ۱۱ در کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی خوانش می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم به میزبانی نشست شمس و با حضور نویسنده کتاب لیلا گودرزیان‌فرد و راوی کتاب معصومه خدابخشی برگزار خواهد شد، گفت: امسال در استان همدان پنج خوانش کتاب داشتیم که در راستای ادبیات پایداری صورت گرفته است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶۲ عنوان کتاب در حوزه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس در استان چاپ شد که کتاب‌های ارزشمندی هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۰ عنوان کتاب صوتی نیز تولید شده است گفت: امسال دو جلسه کارگاه آموزشی در حوزه کتاب نیز برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها