شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کتابی با موضوع ریاضی و بازی در بوشهر منتشر شد

بوشهر- کتاب «‌نیکا ضرب» نوشته سمانه محمودی‌فرشمی با موضوع ریاضی و بازی به همت انتشارات «قلمداران جنوب» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، این کتاب از سری کتاب‌ها و ابزارهای آموزشی است که با تلفیقی از ریاضیات، بازی و سرگرمی به یادگیری جدول ضرب اعداد به دانش آموزان کمک می‌کند.

سمانه محمودی‌فرشمی در مقدمه کتاب «نیکا ضرب» خطاب به دانش‌آموزان که مخاطبان اصلی آن هستند، نوشته است: «چه در سال‌هایی که مثل شما پشت نیمکت‌های چوبی می‌نشستم و چه در سال‌هایی که به‌عنوان دبیر فیزیک و ریاضی و آموزگار مقطع ابتدایی مشغول به تدریس بوده‌ام، همیشه دغدغه‌ام این بوده و هست که چگونه مطالب را به بهترین و آسان‌ترین روش بیاموزم، به خاطر بسپارم . به شاگردانم آموزش دهم که سال‌ها در حافظه، ماندگار باشد و در ذهن تثبیت شود.

یکی از مشکلاتی که همه ما معلمان و دانش‌آموزان‌مان دیرزمانی است که با آن روبه‌رو هستیم، پرکردن جدول ضرب اعداد است. بنابراین تصمیم به چاپ و تألیف این کتاب که تلفیقی از ریاضیات، بازی و سرگرمی است، گرفتم. این اثر را با خالص‌ترین عشق به فرزندان و آینده‌سازان سرزمینم تقدیم می‌کنم.»

به گزارش ایبنا، کتاب نیکا ضرب نوشته سمانه محمودی‌فرشمی، با طرح جلد و صفحه‌آرایی سپیده شیرکو در 101 صفحه و با قیمت 75 هزار تومان از سوی انتشارات «قلمداران جنوب» تیر امسال راهی بازار کتاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها