سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
مسابقات قرآن آموزش و پرورش استثنایی کشور در کرمان آغاز شد

کرمان-ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست‌و‌سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور با حضور ۱۶۱ نفر از شرکت‌کنندگان در کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان،محمود بنی‌اسد از آغاز ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست‌و‌سومین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی کشور در کرمان خبر داد و گفت: مسابقات قرآن و عترت بانوان در رشته‌های حفظ، قرائت، تدبر و بصیرت قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با حضور ۸۰ نفر در مدرسه ناشنوایان فرزانه برگزار می‌‎شود.

وی اظهار کرد: اعتلای ایمان، اخلاق، بصیرت دینی، افزایش انس با قرآن و عترت و نیز ارتقای نشاط و شادابی در بین کارکنان مدارس استثنایی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان کرمان با بیان اینکه مسابقات ورزشی نیز ویژه کارکنان با آسیب‎‌های شنوایی، بینایی و جسمی حرکتی در رشته‌های شطرنج، شودان و تنیس روی میز برگزار می‌شود، افزود: ۱۶۱ بانوی فرهنگی شاغل در مدارس استثنایی سراسر کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان اینکه آیین اختتامیه این دوره از مسابقات روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود، گفت: مسابقات کارکنان آقا آموزش و پرورش استثنایی با حضور برگزیدگان استان‎ها نیز از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها