یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
مجموعه کتاب «گردشگری کودک» منتشر شد

این مجموعه کتاب‌ها به نویسندگی مریم خلیل‌زاده مقدم، متناسب با روحیه کودکان با اهداف فرهنگ‌سازی و آموزش به کودکان و تلاش برای سرمایه‌گذاری فرهنگی بر نسل نواندیش امروز در موضوع تجربیات حاصل از گردشگری در قالب قصه و داستان تولید و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «گردشگری کودک» کتابی است برای معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران به کودکان در قالب داستان که به صورت کتاب راهنمای آموزشی در مجموعه کتاب‌هایی که به چند بخش طبقه‌بندی شده، تولید شده است. این اثر شامل معرفی شهر تهران، موزه‌ها، کاخ‌موزه‌ها، بناها و عمارت‌های تاریخی تهران، مراکز تفریحی و شهربازی‌هاست.

این مجموعه کتاب‌ها به نویسندگی مریم خلیل‌زاده مقدم، متناسب با روحیه کودکان با اهداف فرهنگ‌سازی و آموزش به کودکان، تلاش برای سرمایه‌گذاری فرهنگی بر نسل نواندیش امروز در موضوع تجربیات حاصل از گردشگری، معرفی سرمایه‌های گردشگری تهران، تولید محتوای فرهنگی در قالب قصه و داستان با موضوع تأثیر گردشگری بر رشد کودک، تفکر راه‌های افزایش جاذبه‌های گردشگری برای کودک امروزی، ضرورت شناخت فرهنگ، تاریخ، هنر و مشاهیر تهران به کودکان تهیه شده است.

اهمیت موضوع گردشگری بر زندگی مادی و معنوی انسان، حقیقتی انکارنشدنی است. به دلیل خلأ محتوایی موجود در موضوع ارتباط کودک و گردشگری، اهمیت گردشگری در رشد و خلاقیت کودک، تأثیر گردشگری بر تعالی جامعه فردا و همچنین بایدها و نبایدهای گردشگری، به تولید محتوای فرهنگی در این موضوع در قالب قصه و داستان روی آورده شده است. همچنین با انتشار این آثار به زبان انگلیسی می‌توان برای گردشگران خارجی تولید محتوا کرد. علاوه‌بر این، درباره جاذبه‌های گردشگری سایر شهرهای ایران نیز باید چنین آثاری منتشر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها