سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران جوابیه داد

روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران پس از انتشار خبر سرقت از خودروها در پارکینگ کتابخانه ملی ایران در فضای مجازی ضمن تکذیب این خبر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، پس از انتشار خبر مبنی بر سرقت از خودرو‌های شخصی در خیابان‌های اطراف کتابخانه ملی و بیان این مطلب که این دزدی‌ها در پارکینگ این سازمان انجام شده‌ است، برای روشن شدن موضوع و رفع شبهات به استحضار افکار عمومی می‌رساند سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی پارکینگ مخصوص اعضاء کتابخانه ندارد و محل توقف ماشین‌ها که در بلوارهای شهری و معابر عمومی قرار دارد و مانند دیگر خیابان‌های عمومی شهر تهران است و سازمان اسناد و کتابخانه ملی اختیاری درباره این بلوار و معابر عمومی ندارد.
 
البته با عنایت به دغدغه اعضاء محترم کتابخانه ملی، در سنوات گذشته مکاتباتی با مسئولان انتظامی درباره ایجاد ایستگاه‌های پلیس در مجاورت کتابخانه انجام شده است.
 
خوشبختانه مدیریت محترم منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد، از سال گذشته احداث پارکینگ عمومی که در ضلع شمالی ساختمان کتابخانه ملی قرار دارد را آغاز کرده و عملیات عمرانی آن پس از سال‌ها وقفه با پیگیری سازمان اسناد و کتابخانه ملی و مدیریت منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد و اهتمام شهردار محترم تهران در حال پیگیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها