پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
از بزرگداشت چینی‌فروشان تا یادبود باستانی پاریزی در نمایشگاه کتاب

کوشک کتاب در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، میزبان ۶ برنامه از جمله دو رونمایی کتاب، استندآپ، بزرگداشت محسن چینی‌فروشان و یادبود استاد باستانی پاریزی برای علاقه‌مندان کتاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کوشک کتاب در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امروز (پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه) میزبان ۶ برنامه برای علاقه‌مندان کتاب است. گفتمان مقاومت و نهضت ترجمه با نگاهی به کتاب «ترانه‌های وطن و تبعید» اولین برنامه کوشک کتاب در دومین روز از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است که به فاصله نیم ساعت از شروع نمایشگاه در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با حضور محمدرضا وحیدزاده و ماجد مَنابی برگزار شد.

ویژه برنامه معرفی سمنان به عنوان پایتخت کتاب، دومین برنامه کوشک کتاب در دومین روز از نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب که ساعت ۱۳ با حضور رضا شمس‌خانی، فرشید فلاح‌لاله‌زاری، ابوالفضل صادقی‌نژاد، اسماعیل جانعلی‌پور، حجت‌الله غلامعلی برگزار می‌شود.

آئین تکریم محسن چینی‌فروشان، از پیشکسوتان حوزه نشر و کتاب نیز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی در کوشک کتاب برگزار خواهد شد.

رونمایی «دیپلماسی در آب‌های بین‌المللی» و چند کتاب دیگر با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری چهارمین برنامه کوشک کتاب است که با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، ساعت ۱۶ امروز میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب‌های نظامی است.

استندآپ نیما نافع از کمدین‌های محبوب خندوانه با موضوع کتاب از دیگر برنامه‌های کوشک کتاب در دومین روز سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است که بازدیدکنندگان نمایشگاه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز می‌توانند با مراجعه به کوشک کتاب از این برنامه لذت ببرند.

یاد و یادبود دکتر محمدابراهیم باستانی پاریزی، تاریخ‌دان، نویسنده، پژوهشگر، شاعر، موسیقی‌پژوه و استاد فقید دانشگاه تهران با حضور حمید باستانی‌پاریزی، حسن باستانی‌راد و سیدجواد میرهاشمی پایان‌بخش برنامه‌های کوشک کتاب در دومین روز نمایشگاه کتاب تهران است که از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن کوشک میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها