دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
طرح بازدید هر هفته یک مسجد مطالبات فرهنگی متولیان را محقق می‌کند

خوزستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طرح بازدید هر هفته یک مسجد موجب می‌شود تا مسئولان از نزدیک مطالبات متولیان فرهنگی و مذهبی استان را بشنوند و حرکت‌های خوبی در این مسیر شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)در اهواز، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج ظهر دوشنبه در بازدید از مساجد شرق اهواز به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان اظهار کرد: این بازدید به دعوت  سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان و در راستای رفع مشکلات مساجد و توسعه فعالیت‌های آن‌ها در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام کلاه کج  با اشاره به قول مساعد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان در راستای توسعه فعالیت‌های مساجد ادامه داد: هر هفته، یک مسجد به صورت محوری انتخاب می‌شود و ضمن گفت‌وگو با ائمه جماعات و فعالان فرهنگی در مساجد، مسائل آن‌ها بررسی و رسیدگی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر لازدیدهای میدانی از مساجد و نهادهای فرهنگی بیان کرد: طرح بازدید هر هفته یک مسجد موجب می‌شود تا مسئولان از نزدیک مطالبات متولیان فرهنگی و مذهبی استان را بشنوند و به یاری خداوند حرکت‌های خوبی در این مسیر شکل بگیرد.

وی یادآور شد: تاکنون سه هزار و ۸۰۰ مسجد در استان خوزستان به ثبت رسیده است و یک هزار و ۲۰۰ کانون مسجد در سطح استان فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها