شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
کتاب «آسمان تخیلی من» منتشر شد

فارس- اولین کتاب نویسنده جوان اهل شهرستان اوز استان فارس با عنوان «آسمان تخیلی من» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اوز، شایان ضیائی متولد ۴ دی ماه سال ۱۳۸۶ در شهر اوز است. شایان دانش‌آموز دوره متوسطه اول مدرسه محمودزاده اوز از کودکی به نویسندگی علاقه داشته است و تاکنون نوشته‌های زیادی را در کارنامه دوران کودکی و نوجوانی خود ثبت کرده است.
 
در معرفی کتاب آسمان تخیلی من که توسط انتشارات ناک در  ۱۱۵ صفحه منتشر شده است آمده: «یک لحظه دنیای بدون تخیل را تصور کنید، دیگر نمی‌شود چیزی را تصور کرد . دنیایی بدون رمان، بدون پیشرفت و بدون خیلی از چیزهایی دیگر خواهد بود. شاید داستان معروف شازده کوچولو را شنیده یا خوانده باشید، دیگر آن هم وجود نخواهد داشت.


داستان‌نویسان با استفاده از تخیل، داستان را به ابر متن جذابی تبدیل می‌کنند تا خواننده جذب داستان شود. افزایش قدرت تخیل، سرعت شما را در زندگی افزایش می‌دهد. به لحظه‌ای فکر کنید که تخیل وجود نداشته باشد، آیا چنین چیزی ممکن است؟»
 
کتاب آسمان تخیلی من، شامل ۳ داستان تقریبا بلند است که نوشتن آن یک سال به طول انجامیده است. در این کتاب نویسنده تمام تلاش خود را انجام داده تا در تجربه اول  نتیجه یک تخیل خوب را به مخاطب نشان دهد.
 
به گزارش ایبنا؛ نخستین کتاب این نویسنده نوقلم توسط انتشارات ناک تهران چاپ و به زودی رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها