سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
شاعر آیینی و کاتب قرآنی قروه تجلیل شدند

کردستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در راستای تکریم فعالان فرهنگی هنری استان، با شاعر آیینی و کاتب قرآنی کریم شهرستان قروه دیدار و سال‌ها تلاش این فعالان فرهنگی را ارج نهاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قروه، علی اصغر دریایی سه شنبه با منصور ملاولی، شاعر آیینی شهر قروه دیدار و از سال ها تلاش ارزشمند این فعال فرهنگی در عرصه هنر شعر و ادبیات آیینی را ستود.

علی اصغر دریایی، در این دیدار که با همراهی، فلاحی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل و مومنی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه انجام شد، با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای اعتلای فرهنگ و هنر استان بکار خواهیم بست، اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای رفع و یا حداقل کاهش مشکلات این قشر در استان بکار خواهیم بست.

وی در ادامه حضور در شهرستان و رعایت عدالت فرهنگی را یکی دیگر از اولویت‌های کاری خود اعلام کرد و یادآور شد: در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و دینی در سطح استان عدالت فرهنگی رعایت شده است و بعضی از برنامه های فرهنگی و هنری به تناسب و استعداد شهرها و مناطق استان به شهرهای کوچک اختصاص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان همچنین در ادارمه سفر به شهرستان قروه با امجد مظفری، خوشنویس و کاتب قرآن کریم در روستای مظفرآباد این شهرستان دیدار و از سال ها تلاش ارزشمند وی در عرصه کتابت قرآن کریم تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
 
دریایی، هدف از این دیدارها را افزایش سرمایه اجتماعی، جلب اعتماد عمومی و تجلیل از سال‌ها فعالیت فرهنگی و هنری فعالان این حوزه برشمرد و گفت: در استانی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان استان فرهنگ و هنر نامگذاری شده است، تلاش برای رفع مشکلات جامعه فرهنگی و هنری باید در اولویت باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها