جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
«جستارهایی درباره زن» و «علیه فاشیسم»؛ همچنان پرفروش

انتشارات نیماژ از جمله نشرهایی است که با دست پر برای مخاطبان کتاب‌های فلسفه و روانشناسی در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) انتشارات نیماژ از جمله نشرهایی است که با دست پر برای مخاطبان کتاب‌های فلسفه و روانشناسی در نمایشگاه سی‌و‌چهارم کتاب شرکت کرده است.

«ملکوت و شکوه؛ درباره تبارشناسی الاهیاتی اقتصاد و حکومت» به قلم جورجو آگامبن با ترجمه یحیی صنعتی، «چرا چنین کاری از من سر می‌زند؛ ساز و کارهای دفاعی روانی و روش‌های نامحسوسی که با آن زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند» نوشته جوزف برگو با ترجمه مهسا حسینی سارانی، «هم‌زمانی؛یک اصل ارتباطی غیر علی» نوشته کارل گوستاو یونگ با ترجمه اکبر امیری، «گفت‌و‌گوهای اگزیستانسیال» به قلم دنیل چچیک با ترجمه آنوشکا عسکری،« فیلسوف» قلب به قلم کلر کارلایل با ترجمه مریم امیری مبعوث، «علیه فاشیسم» نوشته آنتونی گرامشی با ترجمه کامران برادران و «روشنایی‌های فلسفه؛ 64 گفتار نو درباره حکمت‌های ساده و مهم زندگی» با ترجمه شهاب‌الدین عباسی از جمله تازه‌های این نشر در حوزه فلسفه و روانشناسی است.

مسئول غرفه این نشر در گفت‌و و با ایبنا ضمن تاکید بر استقبال گسترده مخاطبان از کتاب‌های فلسفی، پر فروش‍ترین آثار این حوزه را این طور معرفی کرد: «جستارهایی درباره زن» نوشته سوزان سانتاگ با ترجمه آذر جوادزاده، «سقراط اکسپرس» با ترجمه شقایق الکائی، «گفت‌وگوهای اگزیستانسیال» با ترجمه آنوشکا عسکری و «دیر شکوفا شدگان» با ترجمه الهام طاهری از پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر نیماژ در حوزه فلسفه بوده‌اند.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها