چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
شعر نوجوان «کجا بال کبوتر می‌فروشند؟» منتشر شد

مجموعه شعر نوجوان «کجا بال کبوتر می‌فروشند؟» سرودۀ سیدحبیب نظاری از سوی مؤسسه فرهنگی منادی تربیت منتشر و در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ عرضه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این اثر، مجموعه‌ای است از ۷۲ دوبیتی که نذر شهیدان شده‌اند. به گفته‌ شاعر، این دوبیتی‌ها در زمان‌های مختلفی سروده شده‌اند. بعضی از دوبیتی‌ها در حال‌وهوای شهادت و حسرت جا ماندن از فوج پرستوهای مهاجر است. تعدادی دیگر نذر سرداران بی‌سر میهن عزیزمان و شهیدان دیگر شده‌اند و تعدادی دیگر نیز برای سرزمین‌های نور و مناطق خاص عملیاتی هستند؛ اما همه‌ دوبیتی‌ها در یک حال‌وهوا هستند. این کتاب به همت مؤسسه فرهنگی منادی تربیت با گرافیک و صفحه‌آرایی جذاب هنری برای مخاطبان نوجوان و جوان منتشر شده است.
 
سيدحبيب نظاری سال ۱۳۵۱ در آبادان متولد شد. وی سابقه مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم را بر عهده داشته است. اشعار او از اوايل دهه ۷۰ در مجلات منتشر شد و رباعی قالب مورد علاقه او است. این شاعر با کتاب‌های «جهانی در میم» غرفه‌ انتشارات بوستان کتاب و «هنگام باران بود» غرفه‌ انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب حضور دارد.

سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با شعار «آینده خواندنی است» در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها