چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
حضور کتاب‌فروشان در نمایشگاه کتاب به رونق صنعت نشر کمک می‌کند

مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی درباره نخستین تجربه حضور کتاب‌فروشان در نمایشگاه کتاب تهران گفت: سایر حلقه‌های زنجیره نشر مثل موزعان، ناشران و پدیدآورندگان نیز از این حضور بهره می‌برند.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)،‌ با‌اشاره به حضور 72 ناشر آموزشی در فضایی به وسعت 3 هزار و 500 مترمربع، گفت: ناشران آموزشی امسال هم مانند دوره قبل در طبقه فوقانی رواق شرقی مصلای امام خمینی‌(ره) جانمایی شده‌اند و به فروش کتاب‌های خود می‌پردازند.
 
وی در ادامه با ارائه ارزیابی از نمایشگاه کتاب تهران در گام سی‌و‌چهارم، گفت: این رویداد امسال با هماهنگی و اجرای بسیار خوبی همراه بود، تحویل غرفه‌ها در زمان خوبی انجام شد و توانستیم در زمان کافی جانمایی ناشران را انجام بدهیم.
 
آصفی در ادامه به نخستین حضور کتاب‌فروشان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: این موضوع اتفاق‌های خوبی به همراه دارد، علاوه بر اینکه نقدینگی درخور توجهی برای ناشران فراهم می‌کند،همچنین همه زنجیره صنعت نشر منتفع می‌شوند.
 
وی افزود: با فروش کتاب نه‌تنها کتاب‌فروش منتفع می‌شود؛ بلکه سایر حلقه‌های زنجیره نشر مثل موزعان، ناشران و پدیدآورندگان نیز از این حضور بهره می‌برند و رونق خوبی در صنعت نشر ایجاد می‌شود.
 
آصفی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به پیش‌بینی 50 نشست و کارگاه‌ در سرای ناشران آموزشی، گفت: این برنامه‌ها بیشتر در حوزه کتاب‌های آموزشی، آموزش روش‌های آموزشی است و موضوعاتی مثل هوش و استعداد تحصیلی، مشکلات و چالش‌های تحصیلی را در بر می‌گیرد.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها