سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
اعزام کاروان فرهنگ و هنر کردستان در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از حضور کاروان فرهنگ و هنر استان در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این کاروان فرهنگی متشکل از نویسندگان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، علی اصغر دریایی، ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی ویژه نمایشگاه کتاب 1402 اظهار کرد: نمایشگاه کتاب نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، فرصت و ظرفیتی قابل توجه برای علاقه‌مندان این حوزه است.

وی با اشاره به اعزام کاروان فرهنگ و هنر کردستان به این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب عنوان کرد: مقدمات اعزام کاروانی متشکل از نویسندگان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان کردستان برای حضور در سی‌و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران فراهم شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تلاش می‌کنیم به بهترین شکل ممکن کاروان فرهنگ و هنر کردستان از بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدن کنند.

دریایی، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه امروز گفت: این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور است و امروز در جایگاهی قرار دارد که به یکی از مهمترین نمایشگاه­های کتاب در سطح خاورمیانه و آسیا تبدیل شده است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 20 تا 30 اردیبهشت با شعار «آینده خواندنی است» در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها