چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
روند ثبت اطلاعات کتابفروشی‌ها برای شرکت در نمایشگاه مجازی کوتاه شود

مدیر کتابفروشی شهرکتاب زنجان با بیان اینکه نفس برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب خوب است؛ اما به خاطر زمان‌بر بودن ثبت اطلاعات امکان حضور فراهم نمی‌شود، اضافه کرد: باید روند این فرآیند کوتاه‌تر و سهل‌‎گیرانه‌تر باشد.

جواد فرجیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه کتاب وارد فاز مجازی شد و همین امر دست کتابفروشان را از نمایشگاه کوتاه کرد.

وی با اشاره به اینکه فرآیند ثبت اطلاعات کتاب‌های کتابفروشی‌ها در سایت مجازی نمایشگاه کتاب 1402 بسیار زمانبر و سخت است، افزود: ثبت اطلاعات کتابفروشی در این سایت حداقل به یک ماه زمان و چهار نفر نیرو نیاز دارد به همین خاطر امکان حضورمان در نمایشگاه فراهم نشد.

فرجیان با بیان اینکه نفس برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب خوب است؛ اما به خاطر زمان‌بر بودن ثبت اطلاعات امکان حضور فراهم نمی‌شود، اضافه کرد: باید روند این فرآیند کوتاه‌تر و سهل‌‎گیرانه‌تر باشد.

 مدیر کتابفروشی شهر کتاب زنجان با مثبت ارزیابی کردن برگزاری مستمر نمایشگاه کتاب در عرضه محصولات فرهنگی و کتاب گفت: به عقیده بنده ارائه تخفیفات در استقبال مردم از نمایشگاه موثر است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های استانی هم در تامین مایحتاج فرهنگی شهروندان موثر است، اضافه کرد: البته گاها نمایشگاه کتاب استانی صرفا با حضور ناشران قمی برگزار می‌‎شود که آنها هم فقط کتاب‌های خاصی را عرضه می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها