سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
حضور یک انتشاراتی از زنجان در نمایشگاه کتاب تهران

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از حضور انتشارات « هلال نقره‌ای» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: در بخش مجازی هیچ شرکت کننده‌ای نداریم.

ایرانه حیدری در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان مربوط درباره ثبت‌نام ناشران و کتابفروشی‌ها منتشر شده است، اضافه کرد: از استان زنجان فقط انتشاراتی « هلال نقره‌ای» در بخش حضوری نمایشگاه کتاب 1402  حضور دارد و در بخش مجازی که مربوط به کتابفروشی‌ها است، شرکت کننده نداریم.

حیدری با اشاره به اینکه در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب برنامه‌های مختلف توسط استان اجرایی خواهد شد که از جمله آن بازدید اصحاب فرهنگ و هنر از نمایشگاه کتاب است، افزود: برنامه‎های دیگری نیز پیش‌بینی شده است که به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ناشران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران علاوه بر ارسال کتاب‌های خریداری شده در بخش مجازی نمایشگاه توسط سامانه «پُست کتاب»، امکان تحویل کتاب در فضای نمایشگاه به صورت حضوری و همچنین ارسال از طریق خود ناشر را نیز خواهند داشت.

خریداران بخش مجازی سی وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خصوصا خریدارانی که دارای یارانه اعتباری خرید کتاب هستند می‌توانند در زمان حضور در نمایشگاه پس از انتخاب و خرید کتاب و پرداخت هزینه کتاب‌های خریداری شده  کتاب‌ها را  به صورت حضوری از ناشران حاضر در نمایشگاه تحویل بگیرند.

ارسال کتاب برای خریداران شکل مجازی این دوره از نمایشگاه به سراسر کشور رایگان بوده و دریافت هر نوع هزینه از خریداران با عناوین مختلف طبق آیین‌نامه اجرایی نمایشگاه تخلف محسوب می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها