چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
تدوین«کتابچه شاهد و ناظر» با موضوع شهدا در زنجان

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از انتشار کتابچه «شاهد و ناظر» به همت این اداره کل خبر داد و گفت: این کتابچه 20 صفحه‌ای با هدف آشنایی مسئولان با دیدگاه‌ها و نگرش شهدای دفاع مقدس نسبت به خدمت به مردم تدوین شده است.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: مجموعه «شاهد و ناظر»، گزیده‌ای از وصایای شهدای 8 سال دفاع مقدس خطاب به مسئولان و مدیران است که توسط معاونت فرهنگی این اداره کل جمع‌آوری و منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه این کتابچه 20 صفحه‌ای با هدف آشنایی مسئولان با دیدگاه‌ها و نگرش شهدای دفاع مقدس به خدمت به مردم است، گفت: وصایای شهدای دفاع مقدس مجموعه‌ای ارزشمند است که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها در موارد مختلف راه‌کارهای درست را برای خدمت صادقانه یافت و در واقع می‌توان با دسته‌بندی موضوعی این آثار گران‌بها، الگویی ایرانی و اسلامی را در همه حوزه‌ها ترسیم و تدوین کرد.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادآور شد: در این مجموعه گزیده‌ وصایای شهدای 8 سال دفاع مقدس کشور و از جمله استان زنجان گنجانده شده و شهروندان نیز می‌توانند برای بهره‌گیری از این مجموعه به نشانی مجتمع ادارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان مراجعه کنند.

وی امنیت ملی و پیشرفت‌های مختلف کشور در عرصه‌های مختلف را مرهون و مدیون ایثار و فداکاری شهدا عنوان کرد و افزود: شهدای ایران اسلامی در مسیر دین و ایمان از خون خود گذشتند و باید قدردان این رشادت تاریخی آنان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها