سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
جدیدترین اثر ناصر یوسفی برای کودکان ایرانی

انتشارات پیدایش، مجموعه چهارجلدی «نارنجی گربه‌ی آزاد» به قلم ناصر یوسفی با تصویرگری آرین وندی را برای گروه سنی +6 سال منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ این مجموعه، داستان بچه‌گربه‌ای به نام نارنجی است که با خواهر و برادرش در انباری یک مزرعه به دنیا آمده است. این مزرعه پر از حیوان‌های گوناگون است. نارنجی می‌خواهد با همه این حیوان‌ها آشنا شود و با آنها دوستی کند. دختر و پسر صاحب مزرعه تصمیم گرفته‌اند این بچه‌گربه‌ها را بگیرند و کنار خودشان بزرگ کنند؛ یعنی بشنوند گربه خانگی! اما نارنجی دلش می‌خواهد یک گربه آزاد باشد. دلش می‌خواهد در مزرعه بچرخد و با حیوان‌های مزرعه دوست شود. او یک‌روز از انباری بیرون می‌رود و می‌شود یک گربه آزاد! حالا او با تجربه‌های بی‌شماری مواجه می‌شود.

جلدهای این مجموعه عبارت‌اند از: «خانواده‌ی نارنجی» «دوستان نارنجی»، «تجربه‌های نارنجی» و «زندگی تازه‌ی نارنجی».
ناصر یوسفی متولد 1346 و نویسنده کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. او دکترای آموزش‌وپرورش دارد و مشاور چند نهاد بین‌المللی از جمله یونیسف، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، یونسکو و شورای جهانی جمعیت بوده است. یوسفی مدیریت مؤسسه پژوهشی کودکان دنیا را نیز بر عهده دارد. از ناصر یوسفی آثار بسیاری از جمله «طعم سیب زرد»، «دختر نارنج و ترنج»، «نخودی»، «من سبز می‌شوم» و «قصه‌های گنجشکی» در نشر پیدایش منتشر شده است.

انتشارات پیدایش جلد اول و چهارم مجموعه چهارجلدی «نارنجی گربه‌ی آزاد» را در 80 صفحه مصور رنگی به بهای 37 هزار تومان، جلد دوم را در 112 صفحه مصور رنگی به بهای 52 هزار تومان و جلد سوم را در 96 صفحه مصور رنگی به بهای 45 هزار تومان برای کودکان +6 سال منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها