شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
رونمایی از 2 کتاب کودک و نوجوان همزمان با دهه فجر

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: کتاب‌های تصویرسازی «لطف خورشید» و «فصل لبخند» ویژه گروه کودک و نوجوان همزمان با دهه فجر رونمایی می‌شود.

امیر نعمتی، رئیس حوزه هنری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: امسال 20 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود.

وی از برگزاری نشست «بررسی و تحلیل پژوهشی بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ها و متن شعارهای انقلابی»، کارگاه نقد کتاب و کارگاه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و خاطره‌گویی وقایع انقلاب توسط فعالان انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: افتتاح «سومین دوره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» و برگزاری مراسم شب شعر نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری عصرانه هنری با حضور کنشگران هنر انقلاب‎اسلامی اضافه کرد: برگزاری شب خاطره مسجد برای چهارمین سال متوالی با حضور فعالان و کنشگران انقلابی، رونمایی و اکران فیلم مستند «مسجد ولیعصر(عج)» در قالب فیلم مستند روایی از اماکن تاریخی و تأثیرگذار در وقوع اتفاقات و رویدادهای انقلابی نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر است.

نعمتی تولید و رونمایی از قطعه موسیقی «پاینده ایران» و رونمایی از کتاب‌های تصویرسازی «لطف خورشید» و «فصل لبخند» ویژه گروه کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های فرهنگی حوزه هنری به مناسبت دهه فجر اعلام کرد و گفت: اعزام خاطره‌گو به مساجد اعتکاف و زندان از دیگر برنامه فرهنگی‌هنری این ایام است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان افزود: برپایی نمایشگاه‌های مجازی و میدانی سیار از آثار تجسمی عکس، پوستر، اسناد و روزنامه‌هایی با موضوع رویدادها و وقایع انقلاب‌اسلامی در مدارس و حاشیه برنامه‌های فرهنگی هنری ازجمله برنامه‌های واحد هنرهای تجسمی است که برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها