یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
معرفی برگزیدگان جایزه ادبی سیمین دانشور

برگزیدگان چهارمین جایزه ادبی سیمین دانشور از میان ۴۵۸ اثر داستانی با موضوع آزاد معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، برگزیدگان چهارمین جایزه ادبی سیمین دانشور که در این دوره از جشنواره ۴۵۸ نفر اثر داستانی خود را با موضوع آزاد ارسال کرده بودند معرفی شدند.

این جشنواره چهارمین دوره خود را طی می‌کند و تاکنون موفق به شناسایی شماری از صاحب قلمان و نویسندگان خوش ذوق و مستعد شده است.

در مجموع ۳٠ اثر به مرحله نهایی راه یافت و ده نویسنده توانستند با خلق آثار شاخص و داشتن خلاقیّت و به کارگیری اصول داستان‌نویسی مقام‌های این جشنواره را کسب کنند.

ده اثر برگزیده و نویسندگان برتر شامل ِگیشه‌زار نوشته نیلوفر اسماعیلی، گرومب اثر چکاوک کافی، بچه‌های نیمروز نوشته محمدسعید احمدزاده، سیاه تابستان اثر صنم فاضل، آسو، آسو و… نوشته علی شاهمرادی، پایانه شرقی اثر ایمان مسگرزاده، استخوان ترکاندن نوشته ندا علی‌پور، هفت گزارش و پنج نامه اثر حمید واشقانی فرهانی، پشت پرده خاکستری نوشته فریبا کریمی و دری که کوبه ندارد به قلم نسیم سلطان‌بیگی است.

همچنین بر اساس بیانیه هیأت داوران این مسابقه، داستان‌های لحد نوشته علی لشنی‌زند، سدره به قلم امین حسن‌راد، درنگی تاریک در نقطه‌ای دور نوشته لیدا قهرمانلو و آن‌گونه که تکثیر می‌شویم به قلم شقایق صابر هم از میان آثار رسیده شایسته تقدیر شناخته شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها