شنبه ۷ دی ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۳
آموزش علوم قرآني در مراكز فرهنگي منطقه 2 شهرداري تهران

مراكز فرهنگي هنري منطقه دو شهرداري تهران براي ترم زمستاني خود اقدام به برگزاري دوره‌هاي آموزشي مختلف از جمله در حوزه علوم قرآني مي‌كند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از مراكز فرهنگي هنري منطقه دو شهرداري تهران، خانه فرهنگ نصر، در دوره‌هاي ترم زمستاني خود دوره‌هاي علوم قرآني، زبان انگليسي، فوريت‌هاي پزشكي و ... را برگزار مي‌كند.

ترجمه، تفسير، روخواني، تجويد، صوت و لحن از جمله علوم قرآني است كه در اين دوره آموزش داده مي‌شود.

علاقه‌مندان براي ثبت نام در اين دوره‌ها مي‌توانند روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 18 و روزهاي پنج‌شنبه از ساعت 9 تا 13 به خانه فرهنگ نصر به نشاني خيابان نصر، خيابان چهارم مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 88287361 تماس بگيرند.
همچنين، فرهنگسراي ابن‌سينا به دنبال استقبال شهروندان از سلسله نشست‌هاي ارتباط موثر، كارگاه رايگان خوب زيستن و شيوه‌هاي آن را با سخنراني دكتر محمدمهدي بديعي برگزار مي‌كند.

دكتر بديعي در كارگاه خوب زيستن درباره مهارت‌هاي والد مثبت بودن و چگونگي برخورد با مشكلات رفتاري كودكان در سنين مختلف و ازدواج سخنراني خواهد كرد.

اين سلسله نشست‌ها از فردا(هشتم دي‌ماه)، يكشنبه هر هفته با موضوعات مختلف در فرهنگسراي ابن‌سينا برگزار مي‌شود و تا پايان امسال ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان براي شركت در اين نشست‌ها مي‌توانند به فرهنگسراي ابن‌سينا به نشاني شهرك قدس، فاز يك، ايران‌زمين شمالي مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 8-88366366 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط