شنبه ۷ دی ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۳
نشست ماهانه كتابخانه انديشه، فردا در  فرهنگسراي مدرسه

کتابخانه اندیشه، نشست دیدار ماه خود را در این هفته با عنوان «راه‌های ساده برای کنترل و مدیریت استرس» با حضور «دکتر مهدی قراچه داغی»، نويسنده و مترجم کتاب، برگزار مي‌كند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، این نشست با هدف گسترش آشنایی با آثار نویسندگان و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود. 

دکتر مهدی قراچه داغی ۱۲ آبان ۱۳۲۶ در کاشان متولد شد و تاکنون بیش از ۲۳۰ جلد کتاب به زبان فارسی در زمینه‌های «اقتصاد»، «روانشناسی» و «رمان» و ... ترجمه و تاليف کرده است. 

از ترجمه‌های او مي‌توان به كتاب‌هاي «راز»،‌ «چگونه مانند ميليونرها فكر كنيم»، «اصول موفقيت»، «سال‌هاي شيرين نوجواني»، «قدرت ذهن»، «راهنماي سلامت روان» و «روانشناسي عزت نفس» اشاره كرد. 

نشست «راه‌های ساده برای کنترل و مدیریت استرس» ساعت 11 صبح یکشنبه هشتم دی ماه در سالن اجتماعات فرهنگسرای مدرسه است که همزمان با آن نمايشگاهی از آثار اين نويسنده در فرهنگسراي مدرسه برپا می‌شود.

علاقه‌مندان براي شرکت در این نشست می‌توانند به سالن اجتماعات فرهنگسرای مدرسه به نشانی خيابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پارک هلال احمر مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره 88739770 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط