پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
بیش از ۱۰۰ جلد کتاب نفیس به دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اهدا شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از اهدای بیش از 100 جلد کتاب نفیس، در موضوعات مختلف به دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد.

عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، با اعلام این خبر گفت: با هدف تکریم و تقدیر از خیرین حوزه‌ سلامت و در راستای تشویق و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بیش از ۱۰۰ جلد کتاب نفیس از محل کتابسرای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد.
 
خودآموز ادامه داد: تلاش‌های خیرین حوزه سلامت در استان که با تلاش و همت دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ و مدیریت و حمایت شده، شاهد حرکت‌ها و اتفاق‌های خوبی در این حوزه بوده‌ایم و در راستای تقدیر و تکریم این رفتارهای اخلاقی، ارزشمند و انسانی، اهدای کتاب‌های نفیس می‌تواند پاسداشتی فرهنگی باشد.
 
وی تصریح کرد: به همین منظور تلاش شد کتاب‌هایی نفیس و ارزشمند از محل کتابسرای این اداره کل در اختیار همکاران پرتلاش مرکز مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار گیرد تا به نحو مطلوب به جوامع هدف اهدا شود و این مهم با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی محقق شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان موضوع کتاب‌های اهدایی را ادبی، تاریخی، مذهبی، هنری، کلیات و شرح و تفسیر اعلام کرد.

یادآور می‌شود؛ در پنج ماه گذشته، بیش از ۱۷هزار جلد کتاب و محصولات فرهنگی در موضوعات مختلف برای مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسال از سوی کتابسرای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا و توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها