شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
آغاز طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» در بوشهر با مشارکت ۱۲ کتابفروشی

معاون مطبوعاتی و فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از آغاز طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» با مشارکت ۱۲ کتابفروشی در بوشهر خبر داد.

آنیتا مظفری با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: امسال 12 کتابفروشی استان شامل پنج کتابفروشی پاپیروس، کتابشهر بوشهر، خانه کتاب، کافه کتاب (پاتیزه) و کتابسرای افشین در بوشهر و هفت کتابفروشی در سایر شهرهای استان شامل خانه کتاب و شهر کتاب باقرپور از برازجان، کتابفروشی دانشجو از جم، هرمس و کتابفروشی مرکزی از گناوه، کتابسرای نیک از کنگان و کتابفروشی سیتک از عسلویه، در طرح تابستانه کتاب مشارکت دارند.

وی ادامه داد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار در بهارانه کتاب ١٤٠٠، دویست هزار تومان بود اما در تابستانه کتاب ۱۴۰۰ با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار یارانه، مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند تا سقف ۳۰۰ هزار تومان با تخفیف ۲۰ درصدی خرید کنند.
 

معاون مطبوعاتی و فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان در خصوص تاثیر طرح‌های فصلی کتاب در رونق کتابفروشی‌ها به‌ویژه در ایام کرونا تصریح کرد: بدون شک طرح‌های فصلی از اهمیت بسزایی در حفظ موجودیت کتابفروشی‌ها به‌ویژه در شرایط بحران کرونا، برخوردار است. طرح‌های فصلی با تخفیف مناسب قدرت مردم را در خرید کتاب افزایش می‌دهد و پای آن‌ها را به کتابفروشی‌ها باز می‌کند و در دوران کسادی و رکود ناشی از کرونا می‌تواند موجب افزایش استقبال مخاطبان شود.

یادآوری می‌شود، طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ از نهم تا پانزدهم مردادماه با مشارکت ۹۵۸ کتابفروشی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها