سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
در شیراز «صدای پای هیچ» می‌آید

مجموعه شعر کوتاه «صدای پای هیچ» سروده بهناز رسول‌پور، نویسنده و شاعر با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک) توسط انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، «صدای پای هیچ»، فریاد همه ماست. فریاد انسانی کوچک که خود را بزرگ می‌پندارد...! انسانی که هیچ است در مقابل آفریدگار یکتا...!

کرامت یزدانی (اشک)، ناشر و ویراستار این مجموعه شعر گفت: شاعران جوانی هستند که در مسیر پرپیچ و خم شعرهای طولانی، گرفتار بعضی اشکال‌های ادبی و محتوایی می‌شوند، اما در شعر کوتاه، با دقت و اهتمام بیشتر می‌توانند مسیر کوتاه‌تری را طی کنند و زمینۀ خطا به حداقل می‌رسد. مهم‌ترین انتظاری که می‌توان از یک هنرمند به ویژه یک شاعر و به طور خاص از شاعر شعر کوتاه داشت، ارائۀ تصویر جدید، مضمون تازه، زاویه نگاه نو و کشف شاعرانه‌ای است که باعث کلنجار ذهنی و تأثیر عمیق در مخاطب میشود؛ که در فضای کلی مجموعه شعر «صدای پای هیچ» سروده رسول‌پور به درستی به چشم می‌خورد. 

یادآور می‌شود، «صدای پای هیچ»، سروده بهناز رسول‌پور، با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک)، نویسنده، ویراستار، مترجم و هایکو و پریسکه‌سرای شیرازی در ۷۲ صفحه در قطع خشتی کوچک با کاغذ نخودی در بیست و هفتم خرداد ماه جاری توسط انتشارات نویسندگان فارس منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها