شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان اردبیل فراخوان داد

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی اردبیل از اعلام فراخوان چهارمین دوره انتخاب کتاب سال این استان خبر داد.

یاسر محمدپور، معاون فرهنگی ارشاد اسلامی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، از اعلام فراخوان چهارمین دوره انتخاب کتاب سال این استان خبر داد و اظهار کرد: مؤلفان، پدیدآوردگان، مترجمان و ناشران استان که در سال 98 و 99 آثار چاپ اولی داشته‌اند، مى‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 
وی افزود: دبیرخانه این رویداد، آثار منتشر شده به دو زبان ترکى و فارسى را در تمام موضوعات مربوط به هریک از شهرهای استان و در سه گروه تألیف، ترجمه و احیاء متون می‌پذیرد.

محمدپور ادامه داد: لازم است شرکت‌کنندگان 3 نسخه از اثر خود را تا پایان مرداد سال جاری به دبیرخانه چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان، واقع در اردبیل، خیابان شهید مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى تحویل دهند.

وی اضافه کرد: موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز، جهاد دانشگاهی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شهرداری، حوزه هنری، اداره کل فرهنگی- اجتماعی استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خانه کتاب و ادبیات ایران، کتاب سال استانی و معاونت فرهنگی ارشاد اسلامی استان اردبیل در این رویداد همراهی و یاری خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها