جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
نمایشگاه مجازی کتاب، موجب پیوند دوباره خانواده‌ها با کتاب شد

مهدی باقری گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک اقدام بسیار مهم و موثر بود که موجب پیوند و دوستی دوباره خانواده‌ها با کتاب و رونق چرخه نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ مهدی باقری، عضو هیئت مدیره و قائم‌مقام دفتر نشر فرهنگ اسلامی در گفت‌وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران را به‌ویژه در دوره شیوع بیماری کرونا، یک اقدام مبارک و میمون می‌دانم. این کار اقدامی بسیار مهم و موثر بود که موجب پیوند و دوستی دوباره خانواده‌ها با کتاب و رونق چرخه نشر شد. معتقدم که این اقدام شایسته، حتی پس از شیوع بیماری کرونا هم باید استمرار داشته باشد.
 
وی ادامه داد: تمهیدات و تدابیر برگزارکنندگان این رویداد، خیلی خوب و هوشمندانه بود. خانواده‌ها با چنین طرح‌هایی می‌توانند در خانه، کتاب بخرند و کتاب بخوانند. نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هم مطمئنا پتانسیل‌ها و کارکردهای ویژه‌ای داشت، اما نمایشگاه مجازی هم ایده‌‌ای فوق‌العاده بود که کمک کرد مردم در همه استان‌ها در نقاط دور و نزدیک، در امنیت و با هزینه‌های کمتر به‌راحتی به کتاب دسترسی داشته باشند.
 
عضو هیئت مدیره دفتر نشر فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این رویداد به‌نوعی موجب آشتی دوباره مردم با کتاب شد و شرایط خوبی است که همه در هر جایی که هستند بتوانند با شرایط یکسان کتاب بخرند.
 
مهدی باقری در پایان گفت: 400 عنوان از کتاب‌های دفتر نشر فرهنگ اسلامی در موضوعاتی همچون دین، تاریخ و کودک و نوجوان در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه شد که استقبال از این آثار بسیار خوب و رضایت‌بخش بود.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا دهم  بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها